Fredagkväll

Klockan är 20:30 en fredagkväll, och ligger redan nerbäddad i sängen! Fick sån huvudvärk nu på kvällen så kände att det är bäst att man går och lägger sig så jag är pigg i helgen för lite jobb! 

Idag har jag iaf invigt mina skidor. Vart inte en lång tur då foten protesterade ganska snabbt :( blir så less på foten! 
Sedan snöade det så mycket imorse så spåren var nästan helt borta så det var lite svårt att åka. 
Annars har jag hjälpt mamma idag med att knäppa kort på butiksinredningen som finns kvar, tänkte försöka sälja det nu. 
Efter vi fotat åkte vi hem till pappa, där pappa berättade att han hittat en bil till mig som var intressant, så bilhandlaren skulle räkna för att se var jag får för min bil. Spännande! 

Nu ska jag försöka sova! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback