Lördag

Idag är det lördag! Dagen har jag spenderat hos mamma för att städa ordning inför visningen på måndag. Är inte mycket att städa men man vill ju verkligen visa huset från sin bästa sida, så hoppas även på sol på måndag så man få se hur underbart det är där. 
Kvällen spenderar jag hemma, ensam i soffan eftersom att henrik jobbar. Han fick förlängning på ortviken så jobbar åtminstånde månaden ut, hoppas länge. Tycker att det är jättebra att han får jobba, samtidigt som jag ibland är lite ego och vill ha han hemma hos mig, haha! Nejdå är suger glad att han få jobba mer! Tur jag har Annie som håller mig sällskap! 
 
Var precis ut i detta underbara väder (ironi) var ner på ica och köpte lite coca cola, en halv liters flaska jag ska snutta på ikväll! Är faktiskt rätt skönt att vara ute och gå ner det regnar, dra på regnkläderna och bra skor, upp med huvan och i med hörlurarna. Tycker det känns som att man är i en helt annan värld, förutom musiken hör man bara regnet mot huvan, sedan är det tyst. Kalla mig kontig med det gillar jag :)

Vill även gratulera Kikki som idag fått flyttat in i sin nya lägenhet. Hoppas ni kommer trivas bra där du och Albin:) kommer förbi med en liten inflyttningspresent till er när ni kommit iordning! 



 
Windows bild
 
Hoppas alla har en underbar helg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback