Tisdag

Idag har det inte varit en bra dag. Det är dags för ägglossning och jäklar vad min hormoner är aktiva då. Jag kan inte räkna hur många gånger mina tårar kommit idag. Förutom allt med hormonerna har allt gått fel idag, saker gick sönder, katten sprang i glaset för se som gick sönder, mer saker ramlade i golvet och ja allt gick fel. 
Sen är jag helt slut i både kropp och knopp just nu, slutspurten i skolan tar knäcken på mig, har hållt på med mina studier i snart 5 år, och ni som pluggat vet att man inte kan vara helt ledig när man studerar, det är alltid något som ska göras, det kommer alltid en tenta man måste fokusera på. Så gissa om det ska bli skönt när jag har min examen och få börja jobba!! 
På tal om jobb, var på arbetsintervju igår på min gamla praktikplats, och självklart skulle jag få komma tillbaka YES! Så fast anställning från 7/6, ett vik på onkologen och fast anställning på sjukhuset! Så lycklig!! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback