Så glad att tårarna kommer | Det börjar kännas verkligt

Jag har flera gånger skrivit här att jag inte haft så lätt med att hitta vänner, har två jag litar på och som varit med ett tag nu. 
Men idag slog de mig riktigt hårt, jag har funnit fyra vänner till. Vi är tre stycken som sitter på skolan och skriver C-uppsatsen tillsammans, dom stöttar mig som skriver själv och är väldigt hjälpsamma. Idag satt vi och kollade igenom en tenta jag gjort jag fick F på, dom hjälper mig med frågorna och säger sedan att dom kommer sätta av en hel dag enbart för att plugga denna tenta med mig, fast alla tre har klarat tentan, vart så rörd och så varm i kroppen och kände verkligen att här har jag tre helt underbara människor som gör mig lycklig! Tack Agnes, Linda och Johan. Även Petra är helt underbar, hon sitter inte med oss på dagarna men är så härlig hon också. 
Sedan pratade jag med tre andra tjejer som gav mig en massa pepp och hejarop inför tentan och ville så gärna jag skulle klara tentan så jag fick ta examen med dom. Helt plötsligt har jag massa härliga människor runt omkring mig, sån lycka! De känns så bra att jag äntligen tagit steget och sagt upp bekantskapen med en, något jag tänkt länge men inte vågat för har inte haft så många och var lite rädd att bli själv :/ Men wow nu känns allt så bra! 


Ikväll var de infoträff på sjukhuset för oss T6:or.. T6:OR!!! De är så sjuk attjag  snart är färdig med utbildningen. Allt vart så mycket mer verkligt ikväll när vi pratade anställning och lön! Snart står jag där med broschen och legitimationen!!! 
Det bjöds på middag och jag åt lammfilé, riktigt gott! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback