Fredag kväll/natt

Klockan är 23:40 på fredagskvällen. Jag har precis krypit ner i sängen efter en heldag! 
Upp vid 09, åt eller drack min frukost, gjorde min klar och åkte iväg tillKristoffers systers nya butik, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette :/ men var invigning där idag. 
Efter jag var där åkte jag till hem fina hem och kollade på en ljuslykta åt syster. In på Birsta efter det och laddade bilen medans jag gjorde av med lite pengar, vart två orkidéer och en STOR ljuslykta till mig själv. 
Efter Birsta vart de raka vägen hem och slänga on grejerna för att bli hämtad av Jeanette för träff med våran träningscoach. Möter gick bra och jag kom därifrån med en massa bra produkter och en massa nyttig info och 0,5 kilo fettmassa mindre ;) 

Efter mötet var de dags att åka och handla inför middagen idag då jag bjudit hem mamma, pappa och Sam på mat, gjorde hamburgare, egna bröd och strips! Bröden vart misslyckade med resten vart bra! 

Efter dom åkt hem satt jag mig i soffan men blev snabbt rastlös så drog på mig träningskläderna och tog mig en joggingrunda :) åh de gott folk är inte likt mig! Men de gick bra och nu mår jag jättebra och är stolt över mig själv!! 

En svettig Linnea efter rundan!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback