Snart slut

Ja snart har jag jobbat klart på Sibylla, blev inte långvarigt där, men trivs man verkligen inte ska man inte vara kvar!
Jobbar imorgon och på fredag sen är det slut :)
På tordag händer något mysigt, då är det 1 år tillsammans men Henrik <3 så härligt år det varit.

Igår var jag på Birsta med Mamma och Lollo. Köpte tapeter till vardagsrummet plus sängkläder och en fönsterlampa + lite småsaker. Bjöd dom på en fika på ikea, gott och billigt :)

Nu vill jag bara att klockan ska gå fortare så jag får gå och lägga mig, är jättetrött och ont i huvudet :(





Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-12 » 01:14:44

<3

2011-01-12 » 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback