Jäkla bokus

Jäkla bokus. Vad arg jag är på dom. Först så  för ca 6 månader sen, påstår dom att jag inte betalat en räkning på en bok jag inte ens beställt?? Dom skickade brev till mig att jag kommit till inkasso??? Utan att ens skickad en påminnelse.
Och nu så beställde jag böcker för två veckor sen, som jag aldrig fick. Så jag ringde och frågade vart böckerna höll hus, då hade ena inte kommit in för försäljning, så iställe för att skicka dom andra böckerna så väntar dom tills den andra kommit in, vilket ska ta 13 dagar då jag ringde. Så jag sa upp beställningen. Lägger in en ny med dom andra böckerna jag måste ha nu (det gjorde jag i onsdags). Idag får jag mail att ena boken inte finns och att dom inte kan skicka den.. Fel att medela det på engång då jag måste ha boken, tillochmed betalat för extra snabb frakt. Så jag ringer och frågar hur dom kan göra så, han skylde självklart på bokleverantören...
Jag säger att dom kan stycka hela orden och ta bort mig som kund på bokus...

Så inge mer Bokus för mig..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback