,,

Såg att mitt inlägg igår inte kom upp på bloggen så postade upp det nu iställe :)

Vad har jag för mig en fredagkväll som denna då? Sofie har precis varit här ett tag, men har precis åkt hem. Jag har precis öppnat en iskall öl och njuter i den nya soffan.. super skön. Får inte in någon bild idag då jag inte hittar minneskortläsaren till datorn. Får lägga upp på söndag iställlet, eftersom vi imorgon bitti åker ut till mamma för att flytta Pysens ( mammas butik)

Förövrigt så blev jag så jäkla arg precis, vi hade ett grupparbete det sista vi hade på vårterminen, jag jobbade ihop med en tjej, vi fick Fx på rapporten och var tvungen att ändra i den. Nu har jag väntat hela sommaren på att få svar på när Nathalie kommer tillbaka till sundsvall för att ändra rapporten, men bestämde mig för att göra det själv eftersom jag ville få den klar, nu berättar hon att hon inte kommer tillbaka och att hon skiter i hur jag gör.... FEL ATT BERÄTTA DET PÅ EN GÅNG......

Men nu har jag fått skrivit av mig lite :)

Nu ska jag njuta lite av mig öl och se slutet av Den där Mary!

Pusspuss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback