De går bra nu

(Varning för ett skryt-inlägg) 

Ja det går bra nu! C-uppsatsen är nästan godkänd, enbart en liten del som ska komplettera, så underbart skönt. 
Igår bjöd Vårdförbundet oss på avslutningsmiddag på invito, bra information och riktigt god mat. Efter gick många av oss vidare till Rå för drinkar, där berättade ena att vi hade något stort att skåla för, vi får två examen i våran utbildning och igår fick vi in våran filosofiexamen, så riktigt häftigt! 
Vi fick även reda på praktikplatsen igår, jag hamnade på ortopeden här i Sundsvall! Så är överlycklig, mitt förstaHands val! 

När jag kom hem från stan igår låg anställningsavtalet i brevlådan. som sagt, de går bra nu!! 

Äntligen känns det som allt vänder, efter att ha cyklat i uppförsbacke i motvind med punka ungefär en lång tid går allt nu bra och flyter på som de ska!  

Ha en underbar påsk, de ska jag ha! 
❤️








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback