Söndag

Ja då var de återigen söndag, veckorna går så himla fort. Veckan har spenderats med näsan o böckerna, var återigen dags för tenta igår morse, var så nervös inför denna då det är en spärrtenta, så känslan när jag kan fråga efter fråga på tentan var oslagbar. Så jäkla skönt! 

Igår kväll var de daga för lite tjejmiddag, Agnes och Linda från klassen kom hit, bjöd på plankstek och pannacotta till efterrätt. Vid 21 tiden åkte vi vidare in till Agnes innan vi tillslut hamnade på kåren, läser min sista termin och var första gången jag var där, inget speciellt alls faktiskt men vi hade trevligt. 
Dagen idag var mindre trevlig, men sånt man få ta! 
Men har kommit fram till de att fylla inte är min grej, kändes väldigt onödigt faktiskt. Alldeles för många poäng, kroglivet är inte lika kul längre och orka må dåligt dagen efter! Så nä i fortsättningen blir se vin till mys och kanske en pub att gå ut till istället. Men var superkul att vara med Agnes och Linda iaf :) 



Maten igår, himmelskt god! Och helt klart värd alla extra poäng!  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback