Fredagkväll

Fredagkväll klockan är 21:53 och jag håller på att göra mig klar för sängen. 
Ikväll har jag en sån fruktansvärd huvudvärk så orkar inte vara uppe längre. Har haft ont i huvudet till och från ett bra tag nu, undra om det är för att man ändrat kosten kanske? Jobbigt iaf. 
Idag skulle jag ha varit hemma och pluggat men orkade verkligen inte, känns så tungt att måsta börja om med C-uppsatsen, få bli imorgon istället. 
Åkte med mamma och pappa ut på liten Birsta tur. Var på Ica maxi och på dollar, fick med mig mat och tvättmedel hem, roligaste shoppingen! Men nu ska de sparas pengar till examensfesten och till stugan. 

Här är mina kg som ska bort, en kula för varje kg. Längtar tills man fått tömma asken :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback