Semester

Ja mitt livs första semester är här, ledig tor-ons, så nästan en vecka betald semester. Tanken var att vi skulle åka till Göteborg men då lilla Viggo vart sjuk och ligger på sjukhus vart de ingen resa :( Viggo är min kusin på fyra månader som bor i Göteborg. Tors-fre har jag bara tagit de lugnt, varit på birsta annars inget.
Idag lördag var de 50 års fest för Åsa. Då jag känner att de är var så tråkigt att inte hitta på något på semestern tvingade jag Lollo och Simon att dricka öl med mig ikväll, så vart öl och kortspel i skenet av lite ljus, en perfekt kväll med andra ord!

Eftersom jag är ledig några dagar till funderar jag på att åka till stugan imorgon och åka hem på tisdag, men vet inte riktig så få fundera tills imorgon.

Annars då? Livet rullar på. Trivs väldigt bra på jobbet, gillar verkligen mina kollegor och faktiskt en väldigt trevliga patienter fast dom är så sjuk som dom faktiskt är. Gruvar min inför mitt första dödsfall, hur man ska hantera de och att ringa dom anhöriga känns jobbigast! Men då man har så bra kollegor vet jag att man har stöd när den dagen kommer!

Viktväktarna har inte gått så väldigt bra på slutet tyvärr :/ Men nya tag imorgon! Har gjort tydliga delmål och belöningar som stöd och hjälp. Nu ska resten av kilona bort!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback