Tisdag 19/5

Jag överlevde testet igår, men dock så besviken på mig själv som inte följdföljde hela löptestet.. Gick ut för hårt i början så orkade hälften :( men dom andra övningarna gjorde jag och känner mig stolt över det! Ska bli roligt att se skillnaden om fyra veckor :) för de kan bara bli bättre haha! 
Testet bestod som sagt av löpning där var de idioten som de handlade om, fast en förenklad variant där man bara sprang mellan två kornor. 
Sedan var de dags för armhävningar, och de är jag sämst på!! 
Sedan var de upphopp som gällde, med redan skakiga ben efter löpningen klarade jag 60 stycken på 2 minuter, mina ben skakade så jäkla mycket på slutet att jag knappt kom upp på sista! 
Efter testet vart de lite tabata övningar och sedan fick vi alla en återhämtningsdrink och pratade lite men set var så kallt att jag och Jeanette gick till bilen. Vi tränar ute och nere vid havet så blåste kallt och sen har man svettats så nä usch. 
Hem och duscha och tog en kopp varm örtte och låg under täcket i soffan innan de vart sängen tidigt! 


 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback