Måndag 25/5

Måndag och ny vecka och nya tag! 
Måndagar innebär träning också, idag var Jeanette sjuk så åka själv, vilket är en extra klapp på axeln då jag inte tycker om att åka iväg på saker själv men de gjorde jag idag. Dagens träning var inte så jobbig som dom varit tidigare, inte lite mycket kondition utan mest bara ren muskelträning! Efter sju tabatas var de dags för en överraskning sa tränarna, en tabat till och den bestod utan... Tåhävningar!! 4 minuter tårhävningar i ring med ena tränarna med sina händer på mina axlar så fick ju ta i lite extra!! Kunde inte ens stå upp på stretchingen haha! 
Efter passet vart det Ica maxi för inhandling av veckans middagar, vart en himla massa frukt och grönt så ska bli roligt att laga :) 


Köpte blommor till mig själv för att fira lite hur duktig jag varit! 
Igår hade en vecka passerat och jag har talat totalt 7,5 cm i kroppen denna vecka så då var jag värd lite blommor 🌸 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback