veckans träning

Har gått lite mer än en vecka sedan jag skrev..igen, för långt mellan gångerna.
Veckan som varit har varit bra, har faktiskt kommit igång med träningen. I söndags sprang jag till pappa (2,72 km) innan frukost Sedan åt jag nyttigt hela dagen, sallad till middag och en massa vatten. På måndagen var jag Pappa och Hjalle och tränade på Sensia, tränade ca 1 timme, ganska lugnt pass men svetten rann.
Tisdagen vart det ingen träning men fortsatte äta nyttigt, sallad även idag.
Onsdagen hade jag storstädning här hemma, vilket är som ett träningspass, haha! Hoppade över träningen då jag kände mig helt slut efter dagens städning.
Torsdagen var jag ut på en promenad, ganska lång och skön promenad. Fortfarande inte någon sliskig mat.
igår fredag var jag iväg och tränade på sensia, Vart ett stenhårt pass, ganska kort ca 45 minuter. Ökade vikter på alla maskiner och körde 3x15 så både armar, ben och mage var helt gummiaktiga när jag gick därifrån.
Idag blev det ingen träning, men imorgon ska jag ut på en springtur igen :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback