träning och tårtbak

Lyckades hålla mig vaken på föreläsningen, men sista 45 minuterna råkade jag glida in på facebook och där vart jag kvar till klockan var 11, då vi skulle sluta. Men klockan vart fem över elva, och tillslut 11:20, så frågade ena killen i klassen om han tänkte hålla på till klockan 12: Nä svarade han. Sedan fortsatte han, så jag frågade om han missat att vi bara höll på till elva; Nä det vet jag, sedan vända han på sig och fortsatte skriva på tavlan..haha! Fick gå iväg då jag skulle träna 11:30

Träningen gick inte alls bra idag, var såå tungt, jag hade ingen kraft alls, tränade ca 30 minuter sedan fick jag bryta.
Efter träningen hämtade Henrik mig och vi åkte hem. Sean dess ha jag bakat tårtor till henrik som fyller år imorgon, dom blir inte alls nå fin så kommer inte visa upp dom tyvärr!
Nu ska jag vila lite innan jag ska plugga lite!
Ha det bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback