Imorgon börjar det!

Ja imorgon är faktiskt inte vilken dag som helst. Jag har bestämt mig för att göra lite ändringar i livet, inte bara komma igång att träna, utan nu jag göra något åt vikten. Jag har gått med i en viktminskningkurs. Vi kommer att träffas varje måndag i 8 veckor för träning och föreläsningar i hur man ska kunna förändra sina mat och träningsvanor och såna saker. Invägning kommer att ske var 14:e dag, och så gör man en sån speciell BIA mätning, som kollar så man går ner i fet och inte muskler, så en väldigt rättvis vägning/mätning.

Jag kommer att använda bloggen som en lite dagbok under den här tiden. Jag kommer att skriva hur det går och sånt här.
SÅ SNÄLLA, jag ber just dig som läser detta, snälla hjälp mig att lyckas med detta. Jag behöver all stöd jag kan få.

Tack!!

 

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback