Lägenhetsvisning!

I måndags var jag och kollade på en lägenhet :) Vi har hittat en superfin lägenhet till riktigt bra pris, lite hög hyra men väldigt intressant.
Tyvärr var det jättemånga som var och kollade på lägenheten så kan tänka mig att priset inte stannar på utgångspriset :/ men vi ska på visning nr två nästa vecka så får även henrik se ( han jobbade under första visningen)
Lägenheten har allt jag vill ha, ett fint köp, fina badrum och walkincloseth :) Fin balkong och nära skogen.
Nu ska jag slå på musiken på högsta volym och städa lite innan klockan blir för mycket.





Åh, det är så kul att kolla lägenhet. Jag kommer ihåg när jag tittade på min :)

2012-06-25 » 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback