Ingen duktig bloggare!

Jag är verkligen ingen duktig bloggare :( Blir dåligt med inlägg. Men till mitt försvar så har jag inte så mycket att blogga om just nu, har inte haft skola på ett tag och börjar inte jobba förrän om en månad så just nu är dagarna ganska tom!!
Men idag har jag iaf varit på Birsta med syster. Känns ovanligt att hon kommer och hämtar en med bilen :P Hon tog körkortet för mindre än en vecka sedan. Syrran skulle ha en kläningen till hennes avslutning på fredag men tyvärr hittade hon ingen som föll henne i smaken.
Nu på kvällen är jag ensam, Älskling jobbar 18-06 så ensam hela natten också :/
På lördag ska vi ha en datekväll, bestående av middag, bio och sedan har jag fixat en överraskning som jag inte kan skriva ut, ifall att han läser detta :)
Nu ska jag måla lite möbler och sedan blir det tidig kväll!
Sov gott!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback