Tråkig morgon

Bästa veckodagen: Fredagar

Humör: Bra humör, fortfarande lite nyvaken

Favoritgodis: choklad

Är det nåt du absolut inte äter: Skulle aldrig äta pulsa..

Kläder just nu: trekvarts byxor och en t-shirt

Musik just nu: Där jag hänger min hatt

Favoritsaft: Farmors hemgjorda rabarber mums

Dagens längtan: Tills fredag då det blir en resa till stugan

Hur många kuddar sover du med: Från en till fyra, beror på om jag snor henriks kuddar eller inte

Spelar du nåt instrument: Nej tyvärr, önskar jag skulle kunna göra det

Dagens frisyr: uppsatt

Kommer du ihåg din första kärlek: Åh ja!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja om det är rätt man lever med

Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte

Bio eller promenad: Beror på, skönt med promenad men mysigt med bio

Dagens borde: Ta mig ut på birsta och kolla rean men har min bil hos mamma :/

Dagens  fundering: -

Snarkar du? Henrik säger att jag snarkar men så länge jag inte hört det själv, så nä :P

Rädd för insekter? Nä inte rädd, tycker bara inte om när dom kommer upp i ansiktet

Det här är jag bra på: Att fixa, inreda tapertsera och såna saker

Vad vill du jobba som? Sjuksköterska

Chips eller godis? Godis om det inte är karamellkungen

Skriver du dagbok? Nej, gjorde det förut men inte nu längre

Har du tatuerat eller piercat dig? Nä

Hur många syskon har du? Två

Är du rädd för blod? Skulle bli en bra sjuksköterska om jag var de :P Nej

Anser du att du är stark? Om det verkligen behövs så

Röker du? Nej, har aldrig ens provat

Snusar du? Nej, inte provat snus heller

Använder du knark? Nej, inte provat de heller.

Kaffe eller te? Te

London eller Paris: Har inte varit på i verken london eller paris men vill åka till paris

Favoritfärg: Tror det skiftar vilket humör man är på

Född: Sundsvall







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback