Torsdag

Usch vad dagarna går fort :O Snart är det måndag och jag börjar jobba igen. Inte för att jag inte tycker om jobbet, för det gör jag men vem njuter inte av att vara ledig?
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa och säga att han är här, då ska vi åka och äta lunch och sedan kolla på bil åt mig :D
Igår var jag och Henrik ut på birsta en snabbis för att köpa spakel och lim. Kom även därifrån med kakel. Så snart har vi de mesta till renoveringen av stugan. Efter birsta åkte jag med pappa till mamma för att städa det sista inför idag. Tror aldrig jag sätt huset sådär städat under den tid vi ägt det.. det skiner i varenda hörn, ska bli spännande att se bilderna när dom är klara.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback