...

Vad dålig jag blivit på att uppdatera, och bättre kommer det inte bli! Jag försöker slänga in ett inlägg lite då och då, mest skriver jag bara för mig själv så spelar kanske ingen roll :P

Igår hade Sara sin 20 års fest, så först blev vi bjuden på trerätters sen var det förfest för att sedan dra vidare till krogen. Vi satt för det mesta i köcket, jag, Sandra en tjej från Göteborg och den super härliga killen Sebastian. Sebastian var då verkligen inte blyg om sitt sexliv, fick höra både det ena och det andra, super härlig kille. 

Idag har jag städat, först lagt in alla kläder i garderoben som henrik var så snäll och fixade åt mig :) Sen har jag plockat undan saker, dammsugat och torkat golven, så nu är det både rent och luktar gott här.

Nu sitter vi och väntar på pizza! Det är väl det härligaste med att bo i stan (svårt att hitta annat possitivt faktiskt) genom att gå in på www.pizza.nu beställer och betalar, så tar det ca 40 minuter och pizzan är hemma. Så skönt såna dagar då man inte ens fixat håret.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback