Diskmaskin

Vi har köpt diskmaskin :) Så skönt, är less på att diska! Ska hämta den imorgon! Så nu slipper man stå och diska varje dag efter att man ätit!

Idag var det skola som vanligt, eller vanligt kanske man inte ska säga, har ju varit ledig mer än jag haft skoltid, sen har jag inga böcker än eftersom dom inte skickar dom från Bokus.... :@

Imorgon har vi första redovisningen. Skönt att man var på föreläsningen idag, för då fick jag alla svar på det man ska redovisa :) Annars hade det blivit svårt!

Nu ska jag göra ordning så jag har mat imorgon på skolan, lång dag imorgon 08:30- 17:00






SV: Jaha. Fast markerar man den så syns den ju ;) Annars så ser man rubrikerna på bloglovin också. Men kan du inte skriva dagens datum eller så istället då? :)

2011-01-26 » 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback