Äntligen tillbaka i skolan!

Äntligen har jag fått kommit tillbaka till skolan, ungefär så känns det. Älskar att vara tillbaka, speciellt när allt är så spännande som det är. Även om du inte kommit till det spännande och intressanta än.
Vi jobbar nu mycket med historian bakom omvårdnad och sjukhus, etik, moral och genusperspektiv inom vården, tilloch med det är roligt och intressant.

Imorgon har vi två föreläsningar, två korta besutom så det blir skönt :) Första handlar om sjuksköterskeyrket i nutid och den andra om lagstiftning.
Efter skolan ska jag och lollo ta bilen ner till Hudik för att träffa en speciall läkare som bara sysslar med naturläkemedel, för att se om vi mår bättre av det :) 

Fredag är jag ledig så då ska vi ut på birsta och storhandla mat och lite lampor och så, alla lampor dör här :/

Nu ska jag göra en kvälls drink, mjölk och jordgubbar som mättar bra i magen utan att vara onyttigt!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback