2011

Gott nytt år!

Idag är det 1:a januari 2011, känns lite kontigt att skriva det, det känns som att det är sep 2001 ungefär, tiden springer fram!
Detta år ska bli ett bra år, det ska bli det år då jag äntligen går ner i vikt. Jag ska äntligen få börja känna mig stolt över mig själv.

Igår på nyår hade vi middag här för två kompisar, Markus och Jocke. Bjöd på trerätters såklart :)
Förrätt: Pappas goda räkkoktail med vitlöksbröd
Varmrätt: Inbakad fläskfilé med champinjonstuvning och klyftpotatis till och en god sallad
Efterrätt: Hallonglas med marängtopp
Är så roligt att laga mat, igår gjorde jag allt utom såsen själv :) Alltid roligt att bjuda då man vet att det är man själv som gjort maten.

Imorgon ska vi på bauhaus och köpa tapeter till vardagsrummet är 50 % på dom tills imorgon. Sen blir det inventering.. INte så roligt men det måste göras och självklart hjälper vi till.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback