Har fått jobb :D

I Måndags var jag ner på Sibylla och tänkte fråga om jag fick lämna ett cv :) Kom ner lite fel tid ( mitt i lunchen) fick komma tillbaka senare.
När jag kom ner igen så fick jag direkt sätta mig på en intrevju :) Kändes jättebra, tjejen jag pratade med var jättetrevligt, gick jättelät att prata med henne. Dom två cheferna kom och pratade också och dom var jättetrevlig och man fick sig några skratt :) Efter lite skratt och prata frågade dom när jag kunde börja :D Så jag ska börja på måndag :) ska verkligen bli jätteroligt.
Var ner idag och fick höra att dom skrivit mitt schema redan :) Jag ska jobba mycket med en tjej som jag tyvärr inte vet vad hon heter men verkar väldigt trevlig :)






tack för kommentaren. Jag håller med dig, det är inte roligt med kliniken...

Grattis till det nya jobbet! =D

kram

2010-10-30 » 12:52:39

Grattis! :D Då kommer jag förbi och käkar nästa gång jag är i Sundsvall ;)

2010-10-30 » 13:09:13

Vad roligt! Grattis :D

2010-12-17 » 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback