Halvt utan röst

Min röst har halvt förvunnit :/ Kan knappt prata längre, var bra i morse men efter att ha jobbat 13-18.30 så har den försvunnit så gott som!

Gick iaf bra att jobba, får min första lön i veckan :D såå skönt att äntligen få pengar! Har ju inte fått in en krona sen 3:e juni så det är ett tag sen nu :P

Jobbar samma tid imorgon också sen ledig över jul :) Sen två pass nästa vecka sen har jag inge med kontrakt så då få vi se hur det blir!

Kram kram





Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-21 » 06:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback